Gestió dels indicadors per a una avaluació trans-formativa
L’avaluació de centre mitjançant els indicadors té una dimensió formativa per a la institució docent com a or...
Amb les famílies: Ser nena, ser nen…, en família
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Aprenem a jugar a escacs (primera part)
La força que té el joc com a eina educativa és molt gran. Els alumnes i les alumnes adquireixen, motivats i sense ser-ne conscien...
El móvil y la capacidad de reflexión y profundización
Àlex i Sara.
Bases para el desarrollo de buenas prácticas de educación para la convivencia en la diversidad ...
Aquest capítol mira d’establir els principis o bases pedagògiques d’una educació intercultural i interreligiosa que i...
Aiala Urcelay: «El que el Colectivo Lisarco mostra als escenaris o a les aules són persones i pro...
Què t’agrada del que fas? M’agrada treballar diàriament perquè el cos sigui més present a l’aula i fomentar aque...