Comuniquem-nos en positiu: Recursos per a exercitar les nostres habilitats socials i conviure-hi
L'educació ens presenta grans reptes cada dia, per aquest motiu, la recerca de materials i recursos es converteix en tasca obligada per ...
Canviar rols i crear vincles entre cursos
L’article explica una experiència que va tenir lloc a l’escola Sadako, el passat curs 2012-2013. Va ser un intercanvi de rols entre...
El portafolio del alumno, herramienta estratégica para el aprendizaje
Antes de abordar de lleno el tema que sugiere el título anterior, quizá sea necesario dedicar una breve mirada a la perspectiva desde l...
Material complementari. Taules de programació: Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer p...
Taules de programació de la proposta didàctica A l’enllaç següent teniu accés al Model de seguiment i elaboració d...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
Esports i adolescència: compartir o competir?
La pràctica de l’esport, entès el fenomen esportiu com a activitat global i educativa, és realment una eina per treballar l...
El portafolio como vehículo para el desarrollo profesional en red
Los diversos componentes de la red procedemos de institutos ubicados en diferentes zonas de Cataluña con realidades distintas. Realizamo...
¿Por qué las mates no arrancan en primaria?