Personalització del contingut
Resum
Des de diferents perspectives i àmbits de coneixement, es donen respostes a preguntes recurrents: Com fomentar models educatius més horitzontals i participatius? Com reflexionar sobre la realitat social des de les arts? Quin pes ha de tenir la recepció, la interpretació i la creació en els processos educatius? Quins compromisos ha de contreure el docent amb l’educació perquè els seus alumnes esdevinguin crítics i compromesos socialment?
Aquestes i altres qüestions s’aborden de manera oberta i dialogada interpel·lant el lector a buscar noves respostes amb la seva pràctica professional i cívica.
Autors
Miquel Alsina Tarrés, Catherine Bovill, Montserrat Calbó Angrill, Josep Callís Figueres, Dolors Cañabate i Ortiz, Débora da Rocha Gaspar, Ivet Farrés Cullell, Cristina Fernández Recasens, Marcelo Giglio, Roser Juanola Terradellas, Karo Kunde, Albert Macaya Ruiz, David Martínez Sánchez, Mariona Masgrau Juanola, Maffesoli Michel, Mariona Niell Colom, Allan Owens, Sandra Regina Ramalho Oliveira, David Rodríguez Cañabate, Apolline Torregrosa, María Alejandra Torres
Etapes
Categories
Anàlisi crítica de la imatge, Análisis crítico de la imagen, Formació continua del professorat/formació permanent, Formación continua del profesorado/formación permanente
Col·leccions
Paraules clau del producte
adoctrinamiento, arte, compromiso, educació artística, educación