Personalització del contingut
Resum
És un llibre que analitza i desgrana el procés de participació en els centres escolar, explica detalladament les parts, fent comprensibles els seus elements, les seves característiques i els seus mecanismes, on l’autora revela el procés en tots els seus components i qualitats, de manera que permet fer-nos conscients de la seva existència, la seva qualitat, els seus requisits, els camins a prendre, els obstacles i les possibilitats de millora, oferint una bateria d’instruments “buenos, bonitos y baratos” que facilita la valoració de la qualitat dels processos participatius. S’indaga, així mateix, sobre la participació en tant que “práctica política” en el marc del programa Agenda 21 escolar de Barcelona. Fent evident que “a participar se aprende participando” i que els centres escolars poden contribuir a formar bons ciutadans que s’ocupin pels interessos grupals, pel compromís social i polític.
Autors
Categories
Educació en el temps de lleure / educació no formal, Educación en el tiempo libre / educación no formal
Col·leccions
Paraules clau del producte
educación ambiental, educación democrática, educación secundaria, evaluación de programas