Personalització del contingut
Resum
L’escola infantil ha esdevingut un observatori privilegiat des del qual es pot analitzar l’evolució de la societat occidental. El professorat d’educació infantil es mou, de vegades, en un terreny d’incerteses que l’obliga a superar idees estereotipades per buscar sentit a situacions familiars poc comunes i adequar-hi la dinàmica pedagògica quotidiana. Aquest llibre vol ser una eina perquè els equips educatius fomentin la reflexió i la recerca de recursos. En els diferents capítols s’aborden algunes de les situacions que es manifesten a l’escola tot i que no tinguin un origen genuïnament escolar. Es tracta de temes nous, com a resultat de canvis nous que afecten la família, l’escola, els educadors i educadores i, finalment, la infància. A més a més de l’acostament a aquests temes, el llibre inclou propostes per encarrilar les diferents situacions i ajudar a definir quina podria ser la intervenció educativa més adequada.
Autors
Ricardo Canal Bedia, Mª José Cantero López, Joaquín De Paul Ochotorena, M. Jesús Fuentes Rebollo, Patricia García Primo, Valeriana Guijo Blanco, Zoila Guisuraga Fernández, Félix López Sánchez, Mª Victoria Martín Cilleros, Mª Angeles Melero Zabal, Ana Belén Navarro Prados, Jesús Palacios González, Alícia Pérez de Albeniz, Mª Dolores Pérez Grande, Marta Mónica Sánchez Rodríguez, Isabel Serrano Pintado, Jesús Bernal Hernández, Belén Bueno Martínez, José Buz Delgado
Etapes
Categories
Atenció a les famílies, Atención a las familias, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Situaciones críticas familiares, Situacions crítiques familiars
Col·leccions
Paraules clau del producte
desigualdades, dinámica pedagógica, escuela infantil, evolución, intervención educativa, observatorio, sociedad occidental