Personalització del contingut
Resum
Repàs a l’obra de Paulo Freire, on descobrim de nou la seva actualitat i la seva rellevància a través d’intel·lectuals de tot el món, alhora que posa de manifest les immenses possibilitats de recreació i reinvenció de la seva obra en cultures diferents i contextos històrics diversos. Les reflexions que hi apareixen s’adrecen, sobretot, a educadors i educadores crítics que creuen que és possible una altra educació. La sensibilitat política de Freire i el seu estat de curiositat constant, com a educador, com a teòric, o com a Secretari d’Educació de São Paulo, és un exemple d’una vida dedicada al compromís amb el món. Freire incorpora l’esperança en la pedagogia crítica, amb la finalitat d’humanitzar radicalment l’educació, i al mateix temps, transformar la societat.
Autors
Balduíno Antonio Andreola, Ana Maria Araujo Freire, Rosana Aparecida Argento Rebelo, Miguel G. Arroyo, Ana Barbosa, Arve Brunvoll, Gustavo F.J. Cirigliano, Mário Sérgio Cortella, Joachim Dabisch, Venício A. De Lima, Ivanilde Apoluceno De Oliveira, Paulo De Tarso Santos, Alípio Márcio Dias Casali, ISABEL FRANCHI CAPPELLETTI, Simone Fuoss, Heinz-Peter Gerhardt, Henry A. Giroux, Antonio Fernando Gouvea, Maxine Greene, Hans-Martin Grobe-Oetringhaus, Frei Carlos Josaphat, Joe L. Kincheloe, Célia Linhares, Donaldo Macedo, Roberto Luiz Machado, Fábio Manzini Camargo, Peter McLaren, Gottfried Mergner, Renate Nestvogel, Peter Park, Manfred Peters, Paulo Rosas, Solange Salussolia Vaini, Joachim Schroeder, Shirley R. Steinberg, Danilo R. Streck, Gregory Tewksbury, Rosa María Torres, Arantxa Ugartetxea, Renate Zwicker-Pelzer
Etapes
Categories
Col·leccions
Paraules clau del producte
contexto histórico, diferencias culturales, intelectuales, Paulo Freire, pedagogía, pedagogía de la liberación