Personalització del contingut
Resum
Com posar en pràctica la programació per competències a l’aula de secundària: què hem de tenir en compte en aquesta etapa, claus essencials, suggeriments i propostes per a l’aula. Enfocament vinculat al principi d’aprenentatge significatiu, a les alternatives interdisciplinàries, a l’estratègia de treball per projectes i a les tècniques per aprendre a aprendre. S’articula perfectament amb les etapes anteriors. També constitueix una eina àgil i eficaç per a orientadors, tutors i professors, així com als formadors del màster de secundària i als opositors que han d’elaborar programacions i unitats didàctiques incorporant les competències bàsiques.
Categories
Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Competencias, Competencias básicas, Competències bàsiques, Currículum de centre (Projecte curricular de centre/desplegament curricular PCC), Currículum de centro (proyecto curricular de centro/despliegue curricular PCC), Didáctica de las competencias, Didàctica de les competències, Programació d'aula, Programació per competències i capacitats, Programación de aula, Programación por competencias y capacidades, Competències
Col·leccions
Paraules clau del producte
aprendizaje significativo, competencias, interdisciplinariedad, programación, unidades didácticas