Pensamiento histórico y evaluación de competencias

Biblioteca de Íber - Número: 308 (febrer 15)

ISBN / EAN : 9788499805702 - ISBN / EAN PDF: 9788499805863 - ISBN / EAN EPUB: 9788499809069

ePremium Llibres

25,0023,75 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Una proposta eminentment pràctica, una eina perquè el professorat d’història de secundària pugui ensenyar i avaluar coneixements del passat juntament amb la reflexió sobre la seva naturalesa i utilitat.

Personalització del contingut

Resum

L’autor ens exposa en quina mesura el coneixement històric pot contribuir a formar persones competents, capaces d’aplicar aquest coneixement a situacions i problemes de la vida real. Una proposta eminentment pràctica, una eina perquè el professorat d’història de secundària pugui ensenyar i avaluar coneixements del passat juntament amb la reflexió sobre la seva naturalesa i utilitat. Per això l’autor s’atreveix a concretar amb nombrosos exemples d’activitats i preguntes com avaluar les competències històriques que hauria d’adquirir qualsevol estudiant en finalitzar l’ESO.

Aquest llibre és una eina excel·lent per al professorat d’història, principalment per al de secundària, tant si està en actiu com si està en formació (alumnat de grau i màster).

Material complementari

Unitats didàctiques d’avaluació que documenten i exemplifiquen els diversos apartats del llibre:

1. Unidad de evaluación: Emigrantes españoles de ayer y de hoy

2. Unidad de evaluación: El trabajo infantil en la Revolución industrial y en la actualidad