Educadors socials, agents nous d’intervenció socioeducativa
En diverses comunitats autònomes, hi trobem experiències en les quals l’educador social està treballant en centres escolars...
Avaluem les necessitats de l’alumnat… Avaluem les necessitats de l’aula?
L’avaluació psicopedagògica serveix per valorar les necessitats educatives especials de l’escolar, determinar-ne el nivell d...
A l’escola amb lluentons!
La formació a través de l’intercanvi d’experiències i l’aproximació entre unes escoles i unes altres, co...
L’ESTELA DE… ROSA I CAROLINA AGAZZI
Les germanes Rosa (1866-1951) i Carolina Agazzi (1870-1945) van treballar a l’àmbit educatiu per a la primera infància i van arribar a...
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
La millora dels processos d’ensenyament i aprenenetatge competencials a primària
En aquest article, hi proposem un model d’actuació que permeti, de manera col·laborativa, identificar el model d’alumne o al...
Notícies d’interès
El meu primer congrés
Aquest article presenta una experiència de realització d’un congrés escolar per a l’ensenyament de la història...