Aprender Ciencias Sociales a través del cómic

Revista Íber - Número: 107 (abril 22)

ISBN / EAN : 1133-9810

0,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Aprender ciencias sociales a través del cómic

Personalització del contingut

Autors

Noelia Esther Aguiar Rivero, Juan Miguel Blay Martí, Anna Carballo Márquez, Francisco José Esparza Navarro, Marcelo Fronza, Noelia Hoyos Gutiérrez, Ricard Huerta Ramón, Roberto Núñez Gutiérrez, Miguel Ángel Pallarés Jiménez, Vicent Sebastián Fabuel, Celia Sevilla Sánchez, Jose Manuel Paulino Souto González, Ana Velasco Tirado, Jesús Gerardo Franco Calvo, José Vicente Gil Noé, Ricardo Ibars Fernández, Alfonso Iglesias Amorín, Miguel Pallasá Manteca, M. Pilar Rivero Gracia, Alfonso Alonso Cuesta, Darío Español Solana, Sara Prades Plaza, Enrique N. Vallespín Domínguez, Luis Velasco Martínez

Categories

ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Anàlisi crítica de la imatge, Análisis crítico de la imagen, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Aprenentatge cooperatiu, Avaluació formativa o reguladora, Cartografia, Còmic, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Derechos humanos, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didàctica de l'història de l'art, Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didàctica de la geografia, Didàctica de la història, Didáctica de la historia del arte, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Drets humans, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Evaluación formativa o reguladora, Evidencias, Formació continua del professorat/formació permanent, Formación continua del profesorado/formación permanente, Historia contemporánea, Història contemporània, Història d'Espanya, Historia de España, Història medieval, Història moderna, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Narrativa, Neurociencias/neuroeducación, Nouvinguts/immigració, Patrimoni, Patrimonio, Recién llegados/inmigración, Textos argumentativos, Ús de les TIC (tecnologies), Ús dels blogs, Ús dels videojocs, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los blogs, Uso de los videojuegos, Neurociències/neuroeducació

Col·leccions

Revista Íber

Paraules clau del producte