Clàssics a l'aula

Els clàssics a la secundària obligatòria

Revista Articles - Número: 79 (febrer 23)

ISBN / EAN : 1133-9845

4,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Quins clàssics triem per a la secundària obligatòria?

Ampliar el corpus més enllà de les fronteres nacionals, seleccionar, d’entre «els grans llibres», els adequats per a cada context, acompanyar-ne la lectura a les aules, renunciar a l’enciclopedisme historicista sense abandonar la història i posar l’accent en el desenvolupament de les habilitats d’interpretació són alguns dels camins per continuar defensant la necessitat de llegir els clàssics a la secundària obligatòria.

Personalització del contingut

Autors

Marina Cueto Frias, Carmen Durán Rivas, Mireia Galindo Solé, M. Ysabel Gracida Juárez, Jose Hernández Ortega, Guadalupe Jover Gómez-Ferrer, Mireia Manresa Potrony, Laia Martín Marty, Rosa Navarro Durán, Maria Nunes, M. del Mar Pérez Gómez, Laura Santacruz Parrilla, Teresa Verdaguer Autonell, Martín Broide, Almudena Cantero Sandoval, Antonio José Moreno Guerrero, María Elena Cuter, José Eduardo Morales Moreno, Marina Rondón García, Ana Isabel Siro

Categories

Actividades literarias, Activitats literaries, AICLE/ Aprenentatge integratde continguts i llengües estrangeres, AICLE/Aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras, Alfabetització en contextos plurilingües, Alfabetización en contextos plurilingües, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Autoregulació de l'aprenentatge, Autorregulación del aprendizaje, Avaluació formativa o reguladora, Clásica, Clàssica, Còmic, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Comprensió lectora, Comprensión lectora, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Didáctica de la lengua, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la literatura, Didàctica de la llengua, Didàctica de la llengua i la literatura, Diversidad discursiva, Diversitat discursiva, Escriptura, Escritura, Estrategias de lectura, Estratègies de lectura, Evaluación formativa o reguladora, Expresión escrita/composición/redacción, Expressió escrita/composició/redacció, Gramàtica, Història de la literatura, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Jocs de rol, Jocs/Gamificació, Juegos de rol, Juegos/Gamificación, Lectura, Lèxic, Léxico, Literatura española, Literatura espanyola, Literatura infantil/juvenil, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Metacognició, Metacognición, Motivació, Motivación, Narrativa, Plirilingüiisme/bilingüisme, Plurilingüismo/bilingüismo, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Segle XX, Siglo XX, Textos argumentativos, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús d'Internet, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de Internet, Uso de las TIC (tecnologías)

Col·leccions

Revista Articles