Clàssics de la literatura des de les primeres edats

Revista Guix Infantil - Número: 119 (maig 23)

ISBN / EAN : 1577-5623

25,58 IVA incluido

Despeses d'enviament gratuïtes

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Personalització del contingut

Autors

Raquel Benedito Pérez, Alfonso Caño Reyero, Sandra Díaz Castro, Leire Garatea Gerrikagoitia, Elisabet Gómez Trapero, Andrea Khalfaoui Larrañaga, Laura Lladós Alonso, Esther Luna González, Alexandra Mediavilla Rodríguez, Manuel Sainz Fernández, Jon Salinas Elorza, Monika Solana Núñez, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Ines Unda Setien, Núria Vouillamoz, Montse Ballester Rovira, Laura Lagunas Duran, Sergio Muñoz Navarro, Ane Olabarria Morejón, Carolina Ramos Castillo, Aurora Roma Chiné, Eider Salegi Arruti, Greta Boix García-Cairó, Pedro Castro Hidalgo, Jaume Centelles Pastor, Vicent Garcerá Fernández, Markel Maia Sabada, Antonio José Morales Hernández, Harkaitz Zubiri, Alexander Barandiaran Arteaga, Carlos Caurín Alonso, Miriam Monteil Ramón, Montse Olmeda Jato, Itziar Arregi Landa, Amparo Del Valle García, Mari Carmen Pedrosa Barrios, Marta Sevil Matas, Elisabet Cimadevilla Altimir, Rosa Mª Furest Moreno, Iñaki Larrea Hermida

Categories

Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje de la lectura, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentarge de la lectura, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a les famílies, Atención a las familias, Avaluació, Biblioteca/mediateca, Comedores escolares, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Comprensió lectora, Comprensión lectora, Conte, Contes i literatura infantil, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Descoberta de l'entorn, Descubrimiento del entorno, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Didàctica del coneixement del medi, Didáctica del conocimiento del medio, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Evaluación, Familia i diversitat, Família i educació, Familia y diversidad, Familia y educación, Figuras relevantes, Figures rellevants, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Habilidades sociales, Habilitats socials, Hábitos alimentarios saludables, Hàbits alimentaris saludables, Investigació educativa, Investigación educativa, Joc i experimentació, Juego y experimentación, Lectura, LOMLOE (2022), Matriculació, Matriculación, Menjadors escolars, Metacognició, Metacognición, Neurociencias/neuroeducación, Neurociències/neuroeducació, Organització de l'espai/temps, Organización del espacio/tiempo, Pautas de observación, Pautes d'observació, Pràctica psicomotriu/psicomotricitat rel·lacional, Práctica psicomotriz/psicomotricidad relacional, Psicomotricidad, Psicomotricitat, Relació i interacció, Relación e interacción, Resolució de conflictes / mediació, Resolución de conflictos / mediación, Roles del profesorado, Rols del professorat, Situaciones de aprendizaje, Situacions d`aprenentatge, Tertulias literarias, Tertúlies literàries

Paraules clau del producte

revista