Moverse, jugar, disfrutar y aprender a través del cuerpo

Revista Aula Infantil - Número: 98 (març 19)

ISBN / EAN : 1577-5615

17,99 IVA incluido

Despeses d'enviament gratuïtes

Productes digitals no tenen despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Montserrat Antón i Rosera, Lluís Baella Ambròs, Sandra Debesa Olivella, M. Carmen Díez Navarro, Escoleta El Trenet, Frato, Anna Galdon Pruna, Naiara García de Andoin, Ares González Hueso, Grup IREF, Lurdes Martínez Mínguez, Alexandra Mediavilla Rodríguez, Laura Moya Prados, Gil Pla-Campàs, Aida Rivas Moreno, Eva Bru Sánchez, Miguel Llorca Llinares, María del Mar Pérez Martín, Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina, Lidia Morales Fruitos, Josefina Sánchez Rodríguez, Elena Sarri Rotllan

Categories

Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Coeducació, Coeducación, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Conte, Contes i literatura infantil, Corresponsabilidad, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Cuidado de uno mismo, Cura d'un mateix, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Diseño, Disseny, Educación familiar, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Espacios familiares, Estrès, Extraescolares, Extraescolars, Familia i diversitat, Familia y diversidad, Familia y educación, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Gènere i educació, Género y educación, Identidad y autonomía personal, Identitat i autonomia personal, Joc en família, Joc i experimentació, Joc motriu, Jocs/Gamificació, Juego en familia, Juego motriz, Juego y experimentación, Juegos/Gamificación, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Motivació, Motivación, Observació, Observación, Organització de l'espai i del temps, Organización del espacio y del tiempo, Pautas de observación, Pautes d'observació, PEC, Política educativa, Pràctica psicomotriu/psicomotricitat rel·lacional, Práctica psicomotriz/psicomotricidad relacional, Psicomotricidad, Psicomotricitat, Secuencias formativas y didácticas, Seqüències formatives i didàctiques, Ús de les xarxes socials, Uso de las redes sociales, Corresponsabilitat, Educació familiar, Espais familiars, Família i educació