araArt. Transformar a través de les arts
Presentació del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín Des de sempre, l’escola catalana compta amb una rica e...
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Un entrepà de piràmide
Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
La educación a tiempo completo
Existeix algun tipus de jornada escolar que s’adapti millor a les necessitats educatives i socials d’avui? L’article proposa superar...
“Aquest nen no para ni un moment!” Com es pot detectar un possible trastorn per dèficit d’atenci...
«El meu nen no para ni un moment, contesta malament i no m'obeeix, això porta problemes a casa i amb la seva germana. Només vol parlar...
Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia
Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia Sara Colorado Ramírez, José Luís Muñoz Moreno, Rosa Maria Pallarès M...
De com una pandèmia va fer caure un gegant
Carlos Colom Miralles Mestre i director del CEIP Don Blasco de Alagón. Vilafranca (Castelló) c.colom@edu.gva.es La pandèmia va suposar ...