Elogi de l´educació lenta
The Great Recess Framework (GRF-OT): una eina per avaluar els recessos escolars des d’una perspec...
Aquest article que ens arriba des d’Oregon (EUA) presenta el Great Recess Framework, fruit d’un projecte col·laboratiu entre Playwo...
No saber o no saber res
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Per què cal repensar el temps del pati a les escoles?
En aquest article s’analitzen algunes dimensions clau que han de desenvolupar els centres educatius en els moments del pati. Des d’una mi...
GUIXdos, núm. 161: Mostres de bèsties i monstres.
La proposta didàctica que aquí es presenta té com a objectiu donar a conèixer als mestres i a les mestres fonts d'informació i d'est...
Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia
Caminos escolares: construir la ciudad desde la infancia Sara Colorado Ramírez, José Luís Muñoz Moreno, Rosa Maria Pallarès M...
Venjança o perdó?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Repensar els patis escolars