DIGITRANS, el projecte de digitalització de l'escola Marià Fortuny
DIGITRANS, el projecte de digitalització de l'escola Marià Fortuny Núria Sabaté Vallverdú L’article explica les qua...
La discussió tertúlia literària
Proposem una activitat motivadora i engrescadora que posa èmfasi en el valor de l’amistat i en la resolució de conflictes a partir...
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...
L’escoleta com a territori de protecció de la infància
Des de fa alguns cursos les escoletes de Menorca es van mobilitzar per donar resposta a la pobresa i a les noves realitats que mostrava, ...
Canvis ministerials
Creatividad y música: Desde la bodega, con amor
Un celler castellà en un poblet a prop de Valladolid, Villanueva de Duero. Cinc persones amb cinc històries diferents (d’escola, d...
Grups interactius a la comunitat d’aprenentatge CEIP La Pradera
A la comunitat d’aprenentatge CEIP La Pradera, de Valsaín (Segòvia), els nens i les nenes aprenen llengua, matemàtiques i v...
Controlar el temps per a comprendre la vida de la papallona
En aquest article, em proposo mostrar-hi, essencialment, dues coses. Que la vida científica i comunicativa de l'aula adquireix un món c...