Quan la vida quotidiana esdevé l´escola
El passat 13 de maig de 2020, en ple confinament, l’escola Illa de Sabadell celebrava una trobada virtual amb la presència d’Eul&ag...
El cervell lector i escriptor: aportacions per a l’aula
Com aprèn a llegir i a escriure el cervell? Hi ha un període crític per aprendre’n? Quines estratègies podem utilitz...
A Carles Capdevila
El 2 de juny, ens deixava Carles Capdevila, periodista, guionista, fundador del diari Ara, premi Marta Mata 2015 de l’Associació de Mestr...
Contenido del producto 295157
¿Cómo podemos utilizar los intereses del alumnado para ayudarle a que realice aprendizajes con ...
¿Cómo podemos utilizar los intereses del alumnado para ayudarle a que realice aprendizajes con sentido y valor personal? Mariana Solari M...
«Mezclados»: Una experiència intergeneracional de reciclatge i valors
L’entorn més educatiu
El projecte comunitari ens ha permès constatar com la feina realitzada en xarxa millora el reconeixement, la convivència i les oportunit...
El plaer d’aprendre
Estudis recents en neurociència expliquen les bases biològiques sobre per què és important associar les experièncie...