Formes de llegir
Formes de llegir és un projecte d’innovació que té com a eix vertebrador la lectura i l’escriptura amb la col·...
Com un pop fent malabars
Tenint en compte que la pertinaç manca de recursos a l’escola pública és un llast, en aquestes línies explicarem alg...
Les tecnologies digitals i l’aprenentatge servei
Les tecnologies digitals, presents en tots els àmbits de la societat, adquireixen també un paper important en l’àmbit forma...
Caos + refugiats = Mare Mortum
L’escola Miquel Martí i Pol, de Lliçà d’Amunt, participa, des del curs 2013-2014, en el projecte Art i escola que pro...
LOMLOE: Canvis i desafiaments per a l’educació primària
Manuel Montanero Fernández Institut d’Investigació i Prospecció Educativa de la Universitat d’Extremadura (INPEx). Badajoz ...
L'acollida del professorat de nova incorporació
L’acollida del professorat de nova incorporació Cristina Segovia Barberán En aquest article s’exposa la necessitat de crear plan...
El significat de l’espai al Manuel Núñez de Arenas
El significat de l’espai al Manuel Núñez de Arenas Marta González de Eiris Martín Els espais, l’ús que se’n...
Glogster, más que un póster y una infografía
Glogster, más que un póster y una infografía Glogster es una aplicación de la web 2.0 que permite la realización de póst...