Ludificant amb Kahoot! a l’aula de ciències socials
L’aplicació Kahoot! ens permet elaborar qüestionaris que el nostre alumnat pot respondre des dels seus mòbils o tauletes tria...
Ambients a primària, oportunitat per descobrir nous horitzons
El nostre objectiu és exposar la nostra experiència i la nostra motivació personal i professional en la creació, el sentit...
Escola, democràcia i transformació social
La finalitat d’una escola democràtica és la formació de ciutadanes i ciutadans crítics i participatius que ajudin a ...
L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...
Repensant la inspecció: Una organització per al segle XXI
Laia Bou Torrent Inspectora d’Educació al Vallès Occidental. Sabadell (Barcelona) El món educatiu canvia. El desplegament del nou...
Claus i compromisos per a una bona dinamització d'equips de centre
Claus i compromisos per a una bona dinamització d’equips de centre Marta González de Eiris La direcció d’un centre no é...
Raquel Baró: «A les escoles rurals tot es fa de manera cohesionada amb el poble. Fem xarxa i tr...
Raquel Baró: «A les escoles rurals tot es fa de manera cohesionada amb el poble. Fem xarxa i treballem en comunitat» Com et definiries?...
Renovar nuestra vocación pedagógica
Renovar nuestra vocación pedagógica Si algún libro es capaz de renovarnos la vocación pedagógica, ante el esfuerzo y el cansa...