L’escola i el museu fem un bon tàndem!
Aquest article relata l’experiència de col·laboració entre l’escola Miquel Bleach, de Barcelona, i el Museu Nacional ...
Repensant la inspecció: Una organització per al segle XXI
Laia Bou Torrent Inspectora d’Educació al Vallès Occidental. Sabadell (Barcelona) El món educatiu canvia. El desplegament del nou...
Claus i compromisos per a una bona dinamització d'equips de centre
Claus i compromisos per a una bona dinamització d’equips de centre Marta González de Eiris La direcció d’un centre no é...
Raquel Baró: «A les escoles rurals tot es fa de manera cohesionada amb el poble. Fem xarxa i tr...
Raquel Baró: «A les escoles rurals tot es fa de manera cohesionada amb el poble. Fem xarxa i treballem en comunitat» Com et definiries?...
Renovar nuestra vocación pedagógica
Renovar nuestra vocación pedagógica Si algún libro es capaz de renovarnos la vocación pedagógica, ante el esfuerzo y el cansa...
¿Por qué conectar los aprendizajes?
Aquest capítol pretén justificar el sentit que avui té l'educació formal en un moment històric que ens obliga a rep...
Què li podries ensenyar a un professor o a una professora?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat....
Els ambients a l’Escola dels Encants
Aquest és un article descriptiu centrat en les comunitats i en els ambients d’aprenentatge de l’Escola dels Encants, de Barcelona. ...