El lugar del juego, jugar sin fin
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar es, ante todo, una manifestación de la calidad de vida de la infancia. Si el j...
Mapes animats a l’aula amb Tripline
Actualment, els mapes de Google s’han fet tan populars que és difícil que algú no els conegui i no els hagi fet servir algu...
Propuesta didáctica: Tras las pistas del relato.
Reptes i oportunitats de la LOMLOE per a l’educació inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora de l’EOEIP número 4. Saragossa La LOMLOE porta «luces y sombras, voz y quebranto» en paraules ...
Contes by kids a la classe d’anglès
Si us preguntessin què és allò que sempre funciona i té èxit entre els infants, ben segur que molts i moltes de vos...
Liliana Aldai
Repensant la inspecció: Una organització per al segle XXI
Laia Bou Torrent Inspectora d’Educació al Vallès Occidental. Sabadell (Barcelona) El món educatiu canvia. El desplegament del nou...
Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y ...
¿Qué te gusta de lo que haces? Me gusta trabajar diariamente para que el cuerpo esté más presente en el aula y fomentar este lengu...