LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...
Les vacances, són massa llargues?
Les vacances escolars d’estiu duren uns dos mesos i mig, i encara que per als mestres acostumen a ser més curtes, no deixa de ser un per&...
La competencia social en la gestión de la sostenibilidad y de la profesionalización de las cien...
El monográfico responde al primer objetivo de comunicar a la comunidad educativa los fundamentos del proyecto Responsabilidad Social Org...
El trabajo por ámbitos en el marco de la LOMLOE
María Salud Ferrández Campello IES Sixto Marco. Elche (Alicante) El 29 de mayo de 2020 se publicó en la Comunidad Valenciana la resoluc...
Des del celler amb amor
Un celler castellà en un poblet a prop de Valladolid, Villanueva de Duero. Cinc persones amb cinc històries diferents (d’escola, d...
El mòbil i la capacitat de reflexió i aprofundiment
Aneu un dia a l’hora de sortida a un centre i veureu que el mòbil s’ha convertit en una prolongació de la m&agra...
La evaluación de la competencia de aprender a aprender
Es mayoritariamente reconocida la complejidad que entraña evaluar la adquisición de una competencia (Arnau, 2009; Ramos, 2010). Los cam...
La voz de un CRA, en diálogo con la LOMLOE
María Castillo Lajas María de los Ángeles Torres Cantero Maestras. CRA Almenara. Cáceres La realidad educativa de un Colegio Rural...