Mònica Carrasco: «És necessari que els docents coneguin i treballin els ODS a les aules per ta...
Mònica Carrasco: «És necessari que els docents coneguin i treballin els ODS a les aules per tal de fer partícip l’alumnat de...
En Patufet i la col
En aquesta secció, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), presentem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simples ...
El paso de P5 a primero. Inicio de la producción escrita
“No ho sé fer”
En Pau té 5 anys. És un nen tranquil, afable i poc parlador. No provoca problemes a l’aula, és discret, silenciós i ...
COMLIN-FIC: una nueva visión de la formación
L’impacte dels ODS des de l’educació
L’impacte dels ODS des de l’educació Coral Elizondo Carmona Mestra i psicòloga educativa Autora de llibres educatius i del blog ...
Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Jordi Baldrich, maestro DJ. «Aprender en la discoteca»