Construir la història del barri des de l’aula
Construir la història del barri des de l’aula Jorge Fernàndez Gonzàlez Lluny dels continguts tradicionals basats en reis, soldats...
El necessari exercici de compartir significats
Raül Manzano Tovar Centre de Recursos Pedagògics del Segrià. Lleida El mes de novembre de 2020 s’aprovava la LOMLOE, la cinquena ...
Centre de recursos per a la inclusió educativa Aproscom Fundació
Construïm una escola per a tothom en el marc de la LOMLOE Javier Robles Mateos Coordinador del Centre de Recursos Aproscom Fundació. Mana...
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
Personalitzar, més enllà de la utopia Acompanyar és observar
David Atzet Rovira Institut Cardener. Sant Joan de Vilatorrada L’INS Cardener és un centre relativament petit que des dels inicis ha dese...
El treball per àmbits en el marc de la LOMLOE
María Salud Ferrández Campello IES Sixto Marco. Elx (Alacant) El 29 de maig del 2020 es va publicar a la Comunitat Valenciana la resoluci...
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat Una pedagogia cultural crítica a partir de l’Agenda 2030 Gemma Carbó Ribugent Les pa...
La veu d’un CRA, en diàleg amb la LOMLOE
María Castillo Lajas María de los Ángeles Torres Cantero Mestres del CRA Almenara. Càceres La realitat educativa d’un Colegi...