Un projecte d’art en blanc i negre
El desenvolupament del projecte que presentem va tenir lloc durant el darrer trimestre d’un curs escolar a l’escola infantil Luisa Fernan...
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas Manuel Cañas Encinas Juan Carlos Manrique Arribas Universidad de Val...
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...
Entrevista a Noemí Beneito: «Els bebès necessiten moments de relació intensa i moments de sep...
Noemí Beneito és llicenciada en Psicomotricitat i gaudeix d’una àmplia experiència en formació d’estudi...
La recomendación de…
Elvira González Aguado Asesora de ciencias experimentales del Berritzegune Nagusia (Bilbao) elvira.gonzalez@berritzegunenagusia.eus PROYE...
I ara què? De la formació inicial a la pràctica real
Per arrodonir: STEM a la primera infància
Per arrodonir: Anglès al cicle 3-6