Obrir interrogants i nous espais de reflexió entorn dels projectes
¿Cómo aprenden los docentes? HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, F. i altres Octaedro, 2020 El llibre que us presentem ens pot donar llum per pod...
STEAM per a la primera infància
A l’article s’hi presenten diverses orientacions que pretenen ajudar a definir què entenem per activitats STEM o STEAM i quins s&oa...
Ressenya: Pompeu Fabra, l’aventura de la llengua
Joan Cela, director de l’escola bressol Can Dragó. Bona Educació, amb majúscules
En Joan Cela és una d’aquelles veus que et deixen amb un somriure i que et recorden la immensa sort que tenim els que ens dediquem a apre...
Juegos cooperativos para la inclusión
Juegos cooperativos para la inclusión Carmen Calvar Amezaga, Jorge de la Serna Martínez de Alegría, Olatz Bastarrica Varela, Ana Luisa ...
Significatividad y funcionalidad
M. del Pilar González: «El meu objectiu a la biblioteca és obrir finestres on puguem treure el...
Ressenya: Laboratori lector