Relació i vincle educatiu
El text és una reflexió sobre l’educació com un procés obert en el qual qüestions com ara la relació i e...
El model de seqüència didàctica vint anys després: Un model vàlid per ensenyar a aprendre i ...
El model de seqüència didàctica, en la formulació que se'n va fer al començament dels anys noranta, es revela com una proposta vàli...
Las matemáticas también cuentan
Abriendo oportunidades interdisciplinarias de aprendizaje Francisco Rojas Sateler Pontificia Universidad Católica de Chile Pablo Catipill...
Reseña: La asignatura pendiente
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
Any 2022 després de Crist. Tota l´escola llegeix còmics… Tota? No!
Any 2022 després de Crist. Tota l’escola llegeix còmics… Tota? No! Jaume Centelles Hi ha una certa paradoxa quan parlem de llegi...
L’escola del camp al Brasil i l’enfortiment del territori agrari
El present article té per objectiu conceptualitzar l’escola del camp, que, al Brasil, té unes connotacions que la distingeixen de ...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...