Daniel Barrero: «No entenc el mestre com una font de saviesa ni com la solució, sinó com algú...
Daniel Barrero: «No entenc el mestre com una font de saviesa ni com la solució, sinó com algú que ajuda a arribar a la resposta...
L’aula, els fogons d’una escola
Ara més que mai podem gaudir d’una gran oportunitat de somiar, planificar i executar una nova escola més adequada a les necessitat...
Compassió
Només quan s’està al costat d’algú, amb el desig de voler-se’n fer càrrec, es pot tenir compassió...
Som artistes
Durant el curs 2013-2014, l’escola Joan Maragall, de Lleida, va convertir-se en un museu on cada curs o cada cicle treballava un artista ...
(Inter)(Trans)disciplinarietat en formació de mestres
L’article mostra un projecte al grau de Primària de la UdL basat en l’aprenentatge intertransdisciplinari a través de l&rsqu...
Las escuelas de música: mirando al pasado, mirando al futuro
Favorecer la toma de decisiones desde el Consejo de Pequeños
L’estructura organitzativa del centre afavoreix moments durant els quals els infants poden prendre decisions sobre temes que els afecten....
L’aire exerceix pressió
En el present article s’hi mostren unes activitats que estan relacionades amb la materialitat de l’aire i la pressió que aquest exe...