Continguts Gráo

S’hauria de descalçar els infants per a la migdiada?

Al·ludir a com n’és de poc higiènic que les criatures s’estiguin al llit amb les sabates que han utilitzat per caminar al llarg del matí, no és la reflexió que considero més important a l’hora de decidir si se les han de treure o no per dormir, solament es tracta d’una més.

Contenido solo disponible para suscriptores


Accede a este artículo individual por solo

0 IVA incluido

Descubre todo nuestro contenido sin límites

També us pot interessar: