Plastificar
En aquesta sessió, hi presentem de la mà del grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d'aula, aparentment simples i e...
El trencaclosques dels projectes
L’article que presentem es contextualitza en la transformació profunda de les escoles de la xarxa de Jesuïtes Educació, l&rsq...
La Tira
Tapu-ae. Adaptación de un juego tradicional maorí
Características técnicas JugadoresDos equipos de entre 6 y 15 participantes. Materiales.Dos balones y dos conos, botellas de plástico,...
Biblioteca de Aula. Libros. Utopedia. Encuentros y convocatorias
BIBLIOTECA DE AULA ¿Qué hace falta? RODARI, G.; BONANNI, S. (il.) Barcelona. Kalandraka, 2010 (Trad.: X. Ballesteros) Este álbum ilustr...
D’amistat i amiguisme
Una alumne de sisè tot rellegint les qüestions anotades a la pissarra manifesta que l’aspecte que més li interessa és ...
Va de tecnologies…
Quin lloc ocupen l´acció i l´expressió espontànies dels infants a l´escola?
El joc espontani és una necessitat dels nens i de les nenes que intentem promoure a l’escola El Martinet, situada a la població de...