Art pertot arreu
Quim Preixens Ferrando, Lidia Carretero Alcolea Aprendre a través de l’art és i ha estat sempre una prioritat a l’Institut Escol...
Geocerca, una nova eina d´aprenentatge
Geocerca, una nova eina d’aprenentatge M. Àngels Cortada Masclans, Júlia Fandos Berenguer, Ascensi Laglera Canals El projecte Com pode...
Transicions: dels confinaments als retrobaments
Amb molta il·lusió compartim el projecte Transicions: Dels confinaments als retrobaments, que neix fruit d’unes reflexions espont&...
Beatriz Egizabal i César Marcos: «Intentem crear històries que entretinguin sense estereotips»
Hi havia una vegada dos joves, ja no tan joves, que, gràcies a diferents cursos de clown i a unes quantes actuacions realitzades, van de...
Notícies d’interès
El punt de vista de l’escola en la formació dels mestres
L’experiència que presentem és duta a terme per la Facultat d’Humanitats i Ciències de l’Educació de la ...
Deu preguntes que s’hauria de fer un equip directiu sobre el tractament de la diversitat
En el present article, se suggereix partir de deu preguntes sobre el tractament de la diversitat, perquè un equip de direcció ha de trac...
Apropem la història als infants de 0 a 3 anys
A l’article, s’hi presenta un projecte que consisteix, bàsicament, en l’elaboració d’un material ludicohist&ogra...