Lletres de colors
Aquest text recull l’experiència educativa relacionada amb l’aprenentatge de l’ortografia que s’està portant a t...
«Hem de fer alguna cosa amb el pati». Un projecte ApS
Presentem una experiència que parteix de la iniciativa de l’alumnat que planteja millorar el pati de l’escola. El que va comen&cced...
La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...
Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Metáforas sobre el proceso de enseñanza-aprendizaje
Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
És necessària la religió a l’escola?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...