¿Son necesarios los deberes de la escuela?
Tafonomia a l´educació primària
Tafonomia a l’educació primària Una proposta basada en el mètode científic AADD L’aparició de les metodologies ac...
Contenido del producto 291996
La experiencia de San Benito Ikastola: «Itsasoa hemen hasten da!», «¡El mar comienza aquí mismo!» Este ha sido el lema q...
Ja hi ha començat a treballar… el ZER Conca de Barberà: Acció pel clima
Quan el gel es fon El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de...
Les aules extenses han arribat a casa nostra per quedar-s´hi
Les aules ja no tornaran a ser les que eren. Es modificaran en unes altres de diferents que incorporaran, de manera natural, un model d’a...
Notícies d’interès
L’embaràs i el cos humà. Competència matemàtica en el treball per projectes
En aquesta proposta didàctica, us hi oferim algunes pinzellades sobre com es pot desenvolupar la competència matemàtica a trav&ea...
Menys joguines, millor
En aquest article d'opinió, Ana Villagordo reflexiona sobre com transmetre criteris perquè la tria de les joguines respongui a cert...