L’evidència en la pràctica: Coneixements previs. Els coneixements previs, el ciment de tot el q...
Per poder abordar la importància dels coneixements previs, no podem deslligar els termes aprenentatge i emocions, ja que, depenent de les...
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Bienestar en el trabajo: actitud, mirada, competencias, equipo
Bienestar en el trabajo: actitud, mirada, competencias, equipo Montserrat Ruiz Martín, Sandra Memminger Ruiz, Esther Malla Amador En este...
Gemma Sebares-Valle, arqueóloga y divulgadora: «Enseñar cómo enseñar historia era todo un reto, y...
Una autodefinición: Entusiasta, enamorada de la arqueología y de la historia y adicta a los retos. Un lema de vida: Los cambios también...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Exploradores del arte moderno HARMAN, A.; BLOCH, S. (il·l.); HERMOSO, J. (trad.) Madrid. Ed. Siruela, 2020 Aquest llibre forma part de la...
Podem superar la segregació vocacional?
És fonamental dissenyar i implementar programes d’orientació acadèmica i professional als centres docents, però que ...
Discriminació? No, gràcies!
«Per què moltes botigues utilitzen un codi de colors per classificar les joguines segons el gènere, enlloc de fer-ho pel seu &uacu...
Un taller d´estimulació sensorial per a alumnat amb TEA
Al present article s’hi descriu un taller d’estimulació sensorial que s’ha dut a terme a l’aula de comunicació i...