#VerdaguerObert
#VerdaguerObert Mantener el vínculo durante el confinamiento mediante propuestas diarias Mari Paz González Muñoza, Anabel Ramos Rodr...
Repensar la societat que construïm
Quina societat volem? Quina societat construïm? Aquesta és la societat desitjada? Podem canviar-la en l’educació i des de l’...
Terra i comunitat. Les atencions que ens sostenen
El naixement d’una persona no converteix la seva vida en una certesa. És solament una possibilitat que depèn que hi hagi altres pe...
Investigando, descubriendo e innovando en nuestra fábrica de juguetes
L’AVE, va o torna?
Estrenem una nova secció de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), on presentarem retalls breus de diàlegs d’aula, aparentme...
Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
La calidad de los maestros y las maestras define la calidad de la educación
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...