Alumnado con discapacidad visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Tiempos difíciles
La narración del viaje en un aula de acogida
Contexto y presentación de la experienciaEl Instituto Bernat Metge, situado en Sant Martí de Provengals (barrio de carácter metropolit...
Caminamos al lado del niño para encontrar las respuestas que necesita
Le miramos...- cuando busca- cuando se detiene- cuando nos regala una sonrisa- cuando observa- cuando comparte complicidades- cuando se a...
Oposicions… de qualitat?
Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://siesporelmaestronuncaaprendo....
Benestar a l´escola. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes sabem que hi ha iniciatives que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de v...
Resolvemos problemas matemáticos a través de situaciones cotidianas