«Liebres» y «tortugas»: una oportunidad para atender la diversidad en el aula
Niños jugando a «juegos de niñas»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Escoles promotores de Salut i canvi social: una experiència a Perú
L’educació per a la salut té un paper extraordinari en el desenvolupament íntegre dels nens i nenes, ja que el que aprengui...
Construcción de la identidad docente: ser tutor
El primer objetivo consiste en elaborar la propia identidad profesional. Y aquí aparecen los primeros problemas, porque hay profesores q...
Uso de tiempos de la infancia y adolescencia
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Formació intercentres en competències bàsiques
El nou currículum per competències implica elements de complexitat en la posada en pràctica a les aules. L’article ens pres...
Hacia dónde va la formación permanente en América Latina
Las tendencias y los desafíosLa impresión general que dejan los estudios, investigaciones e informes que hemos examinado a lo largo de ...