Per arrodonir: Conversar, dialogar per entendre el món
PER ARRODONIR Conversar, dialogar per entendre el món La conversa en petits grups a l’aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Gra...
És equitatiu el nostre sistema educatiu?
#junt@smillor
La comunicació i la relació amb les famílies constitueix un pilar del procés de transformació i innovació a ...
Intel·ligències múltiples en mons virtuals de Minecraft
Els videojocs poden ser unes eines molt útils en educació, atès que ens permeten aprofitar aquesta motivació especial que ...
Informació: Pedagogía de la palabra
Psicomotricitat i vida quotidiana
El present article vol donar a conèixer el procés de reflexió portat a terme per l’equip educatiu del CEIF Joaquim Blume, d...
La vida quotidiana a l’escola
El procés de formació comporta regular les dificultats i els obstacles que tot aprenent va trobant al llarg del camí. Per fer-ho,...
La construcció d’idees sobre el pla cartesià en infants entre 5 i 7 anys
Els continguts d’orientació, localització i relació entre variables són conceptes abstractes que requereixen un treb...