Escriptura creativa per a l’apoderament a l’aula
Tradicionalment, a les aules de secundària i a la universitat, la literatura s’ha treballat seguint el model de transmissió del co...
El papel del maestro o la maestra
El receptor, espectador al teatre
La recepció del fet teatral necessita el coneixement i la formació respecte a les convencions que fan possible passar del text a la rep...
Diferenciar entre leyenda y hecho histórico a través del relato y la gamificación
Esta propuesta incluye actividades para trabajar las cuatro habilidades lingüísticas (escuchar, hablar, leer y escribir) a través del r...
Hablar antes de escribir y pensar antes de hablar
Hablar antes de escribir y pensar antes de hablar Alícia Santolària Orrios, Susana Sánchez Rodríguez Se presentan situaciones de a...
Recursos per a l’aula: Rory’s Story Cubes: narració de textos creatius
Aquesta aplicació consisteix en un joc narratiu compost per nou daus amb imatges dissenyades per Rory O’Connor que incentiven la producci...
Xuxo Ruiz: «Aprenentatge i emoció han d’anar agafats de la mà»
Es va interessar per la màgia als 7 anys, quan li «van treure» una moneda de darrere de l’orella. Això el va deixar me...
Tradició i renovació a l´aula
Uns quants anys després que comencés la introducció de les TIC a l’ensenyament de la literatura, aquestes no han aconseguit...