¿Por qué no olvidaré el instituto?
Aquest projecte de llengua, la lectura pública d’un text escrit titulat Per què no oblidaré l’institut?, té co...
Recomanacions de Bibliomèdia. Trobades i convocatòries
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Les coses que se’n van ALEMAGNA, B. Barcelona. Combel, 2019 Vivim, adults i infants, en un món en què...
La autoestima es un karaoke
Una altra educació literària
Formem part del mateix equip. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes, sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista ...
Inclusió d’un alumne amb TEA a l’aula de música
En aquest article, s’hi explica el procés d’inserció treballat durant dos cursos a l’àrea de música amb ...
Llegir per escriure i escriure per llegir: una webquest sobre el Lazarillo de Tormes
A partir d'una obra de la literatura clàssica espanyola, el Lazarillo de Tormes, l'autora elabora una proposta didàctica de lectura i e...
Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional