L’àlbum il·lustrat: gaudi literari o recurs imprescindible per a l’aprenentatge lector?...
L'objectiu d'aquest treball ha estat comprovar que els àlbums illustrats, si són mediats adequadament pels mestres, esdevenen productes...
Entrevista a Bernard Aucouturier. «Todos los problemas de comportamiento se originan en los déf...
Llengua de l'alumnat, llengua de l'escola
Llengua de l’alumnat, llengua de l’escola Fabio Jurado, Carlos Lomas Consell de Direcció de d’ARTICLES Hannah Wright (Unsplash)...
Cohesió de grup i personalització. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Neologismes a l’aula
No cal corregir exàmens per adonar-se de la manca de vocabulari o de l’ús impropi de termes. Les persones adultes, fins i tot form...
Viure (a) la natura
L’escola es nodreix de tothom qui hi participa. Volem remarcar la importància de fomentar l’estudi i la cura de l’entorn en u...
Tecnologia al servei dels projectes
El món dels dispositius electrònics constitueix un univers atractiu, versàtil, i l’aprenentatge realitzat mitjançant...
Los orientadores, intérpretes entre educadores y familias