Aprenentatge en entorns virtuals
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge de l’evidència Els entorns virtuals d’aprenentatge exigeixen dissenyar i plan...
Aprender a aprender a través de las lenguas extranjeras
La experiencia pedagógica tuvo lugar, durante los años 2004-2006, en el CEIP Pompeu Fabra de Vilanova del Camí (Anoia), que se halla e...
“Al cap i a la fi, estàvem escrivint la història». El paper dels lectors en la lectura de narr...
Els àlbums sense text mostren possibilitats i limitacions comunicatives de les narratives visuals. Els processos mentals com ara percebr...
Els deures escolars
Consigna de l’evidència Continguts d’aprenentatge Els deures serveixen de molt poc o res a l’educació primària, poc o molt poc a...
La vida en la escuela: hablar, escuchar, leer, escribir…
L’àlbum dins la narrativa visual.
Més sovint del que ens pensem, veure equival a saber. Per aquest motiu, des del segle XVII, s'insisteix en la conveniència d'illustrar ...
Ressenya
Diàlegs sobre art, educació i compromís MASGRAU JUANOLA, M. (coord.) Barcelona. Graó, 2021 La sensibilitat artística és ...
La evaluación de la competencia lingüística y audiovisual
Hoy día, realmente nadie sabe evaluar competencias, salvo indudablemente en la formación profesional.(Perrenoud, 2004)Resulta paradóji...