Daniel Ferrer, mestre d´educació infantil. Créixer en colors
«Nosaltres fem servir l’art com a via d’expressió de sentiments, com a canal per treure allò que tenim dins i que ens ...
Cómo conseguir las competencias básicas a través de la materia de música en la ESO
La LOE (Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación) define en su artículo 6 que el currículo es "el conjunto de objetivos, compe...
Aprendiendo música «Crean-Do»
Confiar en les criatures, confiar en les mares i els pares
En aquest article d'opinió, Karmele Baelo ens planteja un repte clau per a l'escola actual: com aconseguir la confiança de les fam&iacut...
La tutoría entre iguales en el aprendizaje de la lectura de las notas musicales
Aunque la música es un dominio muy social, ya que comporta realizar la mayoría de actividades en grupo (tocar en una orquestra o cantar...
La identidad como reflejo educativo y creativo: Pau Casals
Qüestió de confiança
Aquestes són algunes de les opinions generades al fòrum de la nostra web després d’haver fet la lectura de l’article ...
Aplicación de las TIC en el aula de educación musical de la educación primaria
Actualmente resulta evidente cómo dentro de la educación musical las tecnologías de la información y comunicación (TIC) y las tecnol...