La coordinació primària-secundària.
La coordinació educativa entre les escoles (3-12 anys) i els instituts (12-16 anys) ha esdevingut una prioritat del sistema docent, amb ...
No perder de vista lo esencial
Hemos entrado en 2012 y, aunque el año académico empieza en septiembre, parece que estos días nos invade la necesidad de formular nuev...
L’evidència en la pràctica: Coneixements previs. Els coneixements previs, el ciment de tot el q...
Per poder abordar la importància dels coneixements previs, no podem deslligar els termes aprenentatge i emocions, ja que, depenent de les...
Un taller d´estimulació sensorial per a alumnat amb TEA
Al present article s’hi descriu un taller d’estimulació sensorial que s’ha dut a terme a l’aula de comunicació i...
Mastegar un llibre i pair-lo: animació lectora
Al segle xvi el filòsof Sir Francis Bacon deia: «Alguns llibres són provats, uns altres devorats, però n’hi ha poqu&i...
El huerto, un aula abierta al exterior
Treball cooperatiu.
A propòsit de diverses reflexions entorn de la introducció del treball cooperatiu en una escola d'educació especial (centre Maregassa ...
El llop ens ha visitat! Pot quedar-se a viure als Pirineus?
La notícia d’un diari amb una fotografia d’un llop als Pirineus orientals inicia un projecte d’investigació sobre l&rs...