Creuar biografies: el sentit narratiu de les imatges
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
Fi de curs: temps d’endreça i alegria
Instruments per al retiment de comptes
El retiment de comptes és una pràctica d’avaluació que s’incorpora cada cop més a la gestió dels centre...
¡Sí había mujeres en la Independencia!
Paula Soto Lillo Cinthia Peña Hurtado Pontificia Universidad Católica de Valparaíso (Chile) La ausencia de personajes femeninos en los ...
Entendre el món junts
Els adolescents i les adolescents posen en crisi les nostres raons sobre l’existència. I volen que ho acceptem. Sobre què s’...
I ara què? Per on començo?
Després d’hores d’estudi, de lectures, de treballs compartits, de seminaris, de quedar-me emmirallada escoltant ponències......
Tecnologies a l’escola per millorar la comunicació
Les TIC han arribat a l’escola per quedar-s’hi i, plantejades des d’una perspectiva pedagògica ben definida, poden ser l&rsqu...