Acompañar las sexualidades nos pide creatividad
Anna Jeremias Marin, Elisabet Dionis Serna, Noemí Muñoz Pandiella, Laia Ramiro Rubal El acompañamiento a las sexualidades y a las afect...
Pistes per a l’avaluació: Imprescindibles per a una vida quotidiana respectuosa
Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
Comunicació de l’avaluació utilitzant el portafolis
Lluny de ser un procés adreçat a qualificar l’alumnat o a establir classificacions, entenem l’avaluació com un factor...
«Iatà», «nena cau», «nen aigua», «no té». Hem de corregir la parla infantil?
En aquest article d'opinió, Beatriz Ituero i Marta Casla es pregunten si hem de corregir els errors de la parla i...
Aprenent fent
Quan la mirada de la persona adulta és atenta i reflexiva, quan l’espai i els materials han estat pensats per provocar l’acci&oacut...
Fragilitat
Hem construït una societat que no vol el dubte, que no admet la discrepància, que no estima la incertesa, que anul·la el dèb...
Avaluació d’aprenentatges en grups multigrau d’escola rural
A partir d’una escena descrita per un docent d’una aula multigrau d’escola rural, es poden evidenciar els problemes derivats de les ...