COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Vídeos i recursos de les Jornades sobre la Llei orgànica de protecció integral a la infància i l’adolescència davant de...
Límites y oportunidades del marco normativo español en los espacios exteriores de los centros edu...
Mariona Genís Vinyals GREDITS, Bau, Uvic. Socia en Arquitectura Genís Planelles La incorporación de la naturaleza en el espacio educati...
10 idees clau. Neurociència i educació: Aportacions per a l´aula
Multilingüisme i identitat
La metodologia del transllenguatge utilitza totes les llengües que formen part del repertori lingüístic de l’alumnat com a recu...
Avaluació de la funció directiva
En aquest article volem compartir algunes reflexions sobre com el model d’avaluació de la funció directiva pot fer una contribuci&...
Stephen Ball: ¿Educar o medir? «La educación orientada a pruebas externas limita el desarrollo...
John Abbott: «Els infants han nascut per aprendre, no per ser ensenyats»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
La comprensió lectora a l’aula: de la situació cooperativa a la metacomprensió
En aquest article, s'hi fa una proposta d'anàlisi de la comprensió lectora on s'integren les diferents habilitats de pensament de l'alu...