El papel de la naturaleza en el campo educativo: aportaciones desde la neurociencia
Marta Portero-Tresserra Universidad Autónoma de Barcelona Las aportaciones de la neurociencia en relación con el papel que desarrolla la ...
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
Desplaçar el centre
Al present article s’hi relata, en un to obertament personal, la transformació del concepte mateix d’educació literàr...
Aprenent història a partir de l´escola
Les paraules que podreu llegir al principi del text il·lustren com un alumne de l’escola Baixeras explica la seva experiència d&rs...
Noticias de interés
Què pesa més, un planeta o un meteorit?
Les preguntes sobre els planetes obren un espai de recerca que anirà derivant cap a la necessitat de construir figures planes i amb volum...
Periodisme i Tres sombreros de copa: una experiència d’aula
En la seqüència didàctica que es presenta aquí, hi intervenen diferents processos que uneixen la lectura i l'escriptura de forma que ...
Desafíos familiares que requieren de magia geométrica