Com preparem una sortida a l’entorn
Sortir de l’aula per fer activitats de coneixement de l’entorn hauria de ser una necessitat. Habitualment, a l’escola, hi tenen lloc...
araArt, transformar a través de las artes
Lluís Vallvé Cordomí araArt es un programa de innovación educativa del Departamento de Educación de Cataluña que promuev...
Llegim al tramvia de Tenerife
Hem concebut aquest projecte com el desenvolupament d’una pràctica social que proporciona a l’alumnat motius per llegir i escriure ...
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
Entre vinyetes i bafarades
El còmic és un mitjà d’una riquesa extraordinària per explicar històries. La unió entre text i imatge ...
Gemma Sebares-Valle, arqueóloga y divulgadora: «Enseñar cómo enseñar historia era todo un reto, y...
Una autodefinición: Entusiasta, enamorada de la arqueología y de la historia y adicta a los retos. Un lema de vida: Los cambios también...
Geolocalització i Google Maps per fomentar l’activitat física
Amb els dispositius mòbils i les eines de geolocalització, podem dir que el món és a les nostres mans. Ens ajuden a planif...
De cómo una pandemia hizo caer a un gigante
Carlos Colom Miralles Maestro y director del CEIP Don Blasco de Alagón. Vilafranca (Castellón) c.colom@edu.gva.es La pandemia fue un punt...