Treballem per competències a l’escola rural?
Des del treball de les aules a l'escola rural, hem intentat fer una reflexió: què, com, per què i per a què treballem? Quina és la r...
El proyecto Roma: inclusión en un centro de secundaria
El proyecto Roma es un proyecto de educación inclusiva impulsado y dirigido por el profesor Miguel López Melero, de la Universidad de M...
Ludifica la teva classe amb @MyClassGame
Ludifica la teva classe amb @MyClassGame @MyClassGame és una eina digital de codi obert i gratuïta que permet que els docents de qualsevo...
Usar en vez de poseer
Usar en lugar de poseer Compartir bienes y servicios para reducir emisiones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solu...
Cuando diseño y pedagogía van de la mano
Aquests últims anys hem apostat per una millora pedagògica centrada en l’alumnat i per oferir un aprenentatge significatiu. Creiem...
Apostes valentes per començar el nou curs. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Sobre els espais escolars